alejandro54

Alla inlägg under oktober 2011

Av Alejandro Karlsson - 25 oktober 2011 11:47

JAG SITTER HÄR I SKOLAN EN HÄRLIG DAAAG!

Av Alejandro Karlsson - 17 oktober 2011 07:29

Haj lingonpaj! Nu ska jag gå till skolan för att möta rusta för att det vare hennes första dag i skolan. Jag ska möta henne. Hoppas hon inte blev mobbad :o Iallafall så ska jag hitta ett roligt videoklipp på youtube. Så video koooommmmeeeerrrr senare på dagen ..

Av Alejandro Karlsson - 13 oktober 2011 20:47

Heej jag läste i ett inlägg att alejandrotyckte jag var fett jag säger bara   till dig alejandro. Han är tjockare en mig jag är i perfekt form. Jag ska visa dagens sötis  som idag blir en igelkottbebis dom är så otroligt gulliga! Dom är söta när dom är äldre men allt är sötast när dom är små :-)  gullig elr hur. Imorgon är det fest hos min kompis kudden   han är en människa ingen Levandedocka elr fågel!




                        hadee gött igelköt


:/

Av Alejandro Karlsson - 13 oktober 2011 15:41

HAAAAJ! Jag är sukk idag :( Jag har har spytt och mår realydåligt. :(


Jo

Av Alejandro Karlsson - 12 oktober 2011 16:17

Tjoooo idag var rusta och jag oh gymade jag kände att allt mitt lilla fett brann iväg. Rusta är fortfarande tjock och jag så snygg. Men hon har börjt bli vältränad . Jag åt lasange idag MUMS! med pommes frites. Jummi jummi säger jag bara. Oj rusta vill visst göra en sak 



 Ååååå gud jag är klar nu det jäkligt jobbigt men o man är en man så får ställa upp.   pomes på er // Alejandro Karlsson  

Av Alejandro Karlsson - 10 oktober 2011 15:07

Otränad kille. Men jag gilla han ändå. Han är cool som vågar sticka ut och inte skämas för fett :o

Av Alejandro Karlsson - 8 oktober 2011 08:33

Heej hej hallå d är rusta!!  Detta är första gången jag bloggar!´Jag är 14 år gammal alejandro är ju 15 år gammal. Men jag fyller den 14 oktober så de är snart!Jag tänkte börja med dagens sötnos!   Men dagens sötis är ju en säl dom är ju så himla söta och fina. jag skulle vilja skaffa en säl om vi inte hade hundar. Och så vill jag visa en låt som jag älskar aAdele set fire in the rain <3

Presentation


Tja! Jag är en docka som är levande och heter Alejandro. Jag är ihop med min fågel som heter Rusta. Hon rosa med fulfin. Jag vet direkt inte hur hon är.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Hamburgare

Hoho Angry Anime Smiley

Omröstning

Vad tycker du om alejandro???
 Snäll o snygg
 stilig och dum
 fulfin
 Ful o dum
 snäll o ful
 cool o tuff
 Het o sexiii

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards